Projektis „Erikoolist tavaellu tõhusa võrgustikutöö toel“ lõppesid koolitussupervisioonide seeriad.

Need viidi läbi Maarjamaa Hariduskolleegiumi Emajõe ja Valgejõe õppekeskuste töötajatele.

Koolitussupervisioonide programm oli ühelt pool välja töötatud, teisalt lähtuti just selle aasta jooksul üles kerkivatest vajadustest ja temaatilistest rõhuasetustest, sellest ka nimetus – koolitus+supervisioon.  Koolitussupervisioonid kestsid mõlemas õppekeskuses 5 x 2 päeva.

Üks grupp tegeles rohkem võrgustikutöö käivitamise temaatikaga (võrgustikukorralduse põhialused; sotsiaalökoloogilise kaardistamise meetodid; võrgustiku muutumise ja selle osade koostöö mõju noorte riskikäitumisele; mõjuv sekkumine ja toimivate mõjutusvahendite laiendamine; võrgustikutöö meetodid ja meeskonnapõhised tugimeetmed, toimetulek ebakohase käitumisega jpm). Teine grupp oli rohkem orineteeriutd efektiivsete suhtlemis- ja mõjutamisvõtete harjutamisele, eesmärgiks ikka parema koostöö saavutamine laste, nende vanemate, aga ka spetsialistide võrgustikuga, kes peaks noort toetama, kui ta koolist jälle kodukanti saabub.

Koolitussupervisioonid olid põnevad, samas ka keerulised – kuna käesoleval aastal on Maarjamaa Hariduskolleegiumis käimas ja tulemas väga suured muutused, seetõttu on ka igapäevane töökeskkond keerulisem, väljakutsete- ja emotsiooniderohke. Kogu selle protsessi sees olemine ja muutuste toetamine on põnev ja pingutav olnud ka OK Arenduskeskusele. On suur au olla osaline!

 

logorida emp est (1)