SUPERVISIOONIKURSUS MENTORITELE

Mis ühendab mentorlust ja supervisiooni? Millised võimalusi pakub superviisori roll, et olla jätkuvalt kolleegide professionaalse arengu toetajaks? Kuidas aidata moel, et säiliks ja kasvaks aitaja enda tööressurss?

TALLINNAS  26. september, 3. oktoober, 10. oktoober, 31. oktoober, 7. november, 21. november kell 10-17

ÕPPEAASTA TARKUS

Kuidas on läinud kooli sisulise töö juhtimine? RÕKi rakendamine? Mida on mööduv õppeaasta mulle ametialaselt andnud ja mida võtnud? Kuivõrd rahul olen sellega, kuidas olen õppejuhi rolli saanud täita? Millise tarkusega tahan minna uude õppeaastasse?

Supervisiooniseminar õppejuhtidele

27.-28. juuni 2012 Käsmus, algus 27.06 kell 11

ВЕЧЕРА СУПЕРВИЗИИ ДЛЯ УЧИТЕЛЕЙ И ВОСПИТАТЕЛЕЙ

Как найти и развить сильные стороны своей личности и таким образом совершенствовать свои профессиональные навыки? Как мудро использовать свой запас сил и предотвратить выгорание? Где взять смелости творить, ценить себя и быть опорой детям и коллегам? Как позаботиться о себе уже до отпуска?

26.0910.10, 24.10, 07.11, 21.11, 05.12

c 16.00 до 19.00

 

SUPERVISIOONIKURSUS MENTORITELE

Mis ühendab mentorlust ja supervisiooni? Millised võimalusi pakub superviisori roll, et olla jätkuvalt kolleegide professionaalse arengu toetajaks? Kuidas aidata moel, et säiliks ja kasvaks aitaja enda tööressurss?

Seminari sihtgrupp: mentorkoolituse läbinud inimesed, kes on huvitatud supervisiooni olemusest ja võimalustest

TEEMAD:

Supervisiooni olemus
– mentorlus ja supervisioon- sarnasused ja erinevused
– supervisioon kui töönõustamine
– superviisori eri rollid
– „vastu olemine” ja „vastas olemine” pedagoogikas- supervisiooni abil professionaalse küpsuse ja koostöö suurendamine ning konkurentsi ja üksinduse vähendamine
– toetamine, julgustamine ja jõustamine – õpetaja tööressursi taastamise ja professionaalse kasvu tagamise tähendus ja erinevad vaatenurgad
– dialoogilise kommunikatsiooni võimalused

Supervisiooni meetodid
–   erinevad praktilised tööolukordade läbitöötamise meetodid
–   spontaansust edendavad harjutused
–   empaatiat suurendavad harjutused
–   sotsiaalseid oskusi reflekteerivad harjutused
–   praktiline harjutamine, tagasiside
–   professionaalsete kogemuste analüüs ja refleksioon

 

Superviisori eneseareng
–   isiklike rollikujutluste täpsustamine; rolli arengu teadvustamine
–   aitaja vari – „lõksud“ superviisori töös, nende teadvustamine
–   töö piiravate ja kasulike uskumustega
–   superviisori ressursi hoidmine ja taastamine

 

Kursuse maht: 60 akadeemilist tundi (48 tundi auditoorset tööd, 12 tundi iseseisvat tööd)
Koolitajad: Ines Vajakas ja Ene Velström
Kogemuslik õpe: lühiloengud vahelduvad kogemuste jagamise, praktilise supervisiooni ja refleksiooniga
Maksumus: 600 eurot

 

ÕPPEAASTA TARKUS

Supervisiooniseminar õppejuhtidele

27.-28. juuni 2012 Käsmus, algus 27.06 kell 11

Kuidas on läinud kooli sisulise töö juhtimine? RÕKi rakendamine? Mida on mööduv õppeaasta mulle ametialaselt andnud ja mida võtnud? Kuivõrd rahul olen sellega, kuidas olen õppejuhi rolli saanud täita? Millise tarkusega tahan minna uude õppeaastasse?

Sihtgrupp: õppealajuhatajad, õppejuhid, kes on huvitatud oma tugevuste tugevdamisest ja arenguruumi teadvustamisest, et puhkusele ning uuele õppeaastale sihiteadlikumalt vastu minna

Supervisioon võimaldab:

–   analüüsida õppejuhi tööst saadud kogemusi- rõõme ja valupunkte
–   täiustada erinevate juhtumite lahendusstrateegiaid
–   tegelda õppejuhi rolliga- kuidas aega tõhusamalt kasutada
–   juurelda aitaja varju teema üle
–   leida üles ja edasi arendada oma isiksuse tugevaid külgi ja arenguruumi ning edendada selle abil ka oma ametioskusi
–   väärtustada iseennast, võtta kasutusele oma spontaansust ja loovust
–   vähendada igapäevast tööväsimust ja ennetada läbipõlemist

Kasutame erinevaid tegevuslikke töömeetodeid, rollimänge, probleemide käsitlemist erinevatest vaatenurkadest. Tõsised teemad on läbi põimitud mänguliste ja loovate harjutustega, kus osalemise määr on vabatahtlik. Kindlasti on väärtuslikud ka teiste kolleegide seisukohad ning samalaadsed olukorrad.

 

Maht: 16 akadeemilist tundi; ajakava 27.06 10.30-18.00, 28.06 9.00-16.00

Superviisorid: Ene Velström ja Ene Kulasalu

Hind: 134 eurot (koolitus) hinnale lisanduvad majutus ja toitlustus 40 eurot

 

ВЕЧЕРА СУПЕРВИЗИИ ДЛЯ УЧИТЕЛЕЙ И ВОСПИТАТЕЛЕЙ

26.0910.10, 24.10, 07.11, 21.11, 05.12

c 16.00 до 19.00

 

Как найти и развить сильные стороны своей личности и таким образом совершенствовать свои профессиональные навыки? Как мудро использовать свой запас сил и предотвратить выгорание? Где взять смелости творить, ценить себя и быть опорой детям и коллегам? Как позаботиться о себе уже до отпуска?

 

Целевая группа: учителя и воспитатели, заинтересованные в росте личных рессурсов, достижении уравновешанности, уменьшении усталости от работы, улучшении здоровья.

 

Темы:
– как справиться со сложными ситуациями на работе, их проработка действенными методами
–   пополнение запасов решениями различных ситуаций
–   влияние личности на человеческие отношения
–   возможности взращивания собственых сил
–   способы справляться со стрессом
–   личность и жизненные роли, конфликты ролей
–   ролевой репертуар на работе, его развитие и расширение
–   спонтанность и творчество в педагогической деятельности

 

 

Объём курса: 24 академических часа ; 6 вечеров по 3 астр. часа

Место проведения: Таллин

 

Супервизоры: Анжелика Валдре и Кене Труве

 

Цена: 2400 евро

 

Участники получают свидетельство и акдемическую справку о прохождении курса (разрешение на обучение 2870 МОН)